Återfall-Soc åt helvet

PÅ GRUND AV DET HÄR SÅKALLADE ÅTERFALLET SOM DÅ HANDLADE OM TVÅ JÄVLA LÄTTÖL!! HAR DEN DÄR JÄVLA KOSSAN CAMILLA DANNESUND-STRÖMBERG ELLER VA FAN HON HETER VARIT INNE OCH LÄST MIN BLOGG OCH NU PGA ATT DET STÅR ÅTERFALL OCH NÅGRA ÖL, LÅSTE MIN LÄGENHET I 1 MÅNAD OCH GJORT EN ANMÄLAN TILL BARN OCH FAMILJ!! UTAN ATT HÖRA AV SIG TILL MIG OCH FRÅGA VAD DET HANDLADE OM!!

DETTA ÄR VAD MAN  FÅR FÖR ÄRLIGHET, PGA 2 LÄTTÖL FÅR JAG DESSA KONSIKVENSER, LÅST LÄGENHET I 1 MÅNAD OCH UTREDNING P¨Å MIN DOTTER!!!!

HÄRMED PGA HENNE OCH DETTA AVSLUTAS NU TYVÄRR MIN BLOGG!!

HA DET BRA ALLIHOPA OCH TACK NI SOM FINNS DÄR FÖR MIG, TROR PÅ MIG OCH PRATAR MED MIG OCH GER BELÖNINGAR FÖR MIN ÄRLIGHET!!

2 LÄTTÖL ÄR ÅTERFALL INOM NA!!!

HEJ DÅ OCH TACK SOC FÖR ATT MIN BLOGG NU AVSLUTAS!!


Kommentarer
Postat av: PIerre

Hejsan, det e så jävla surt att de anvämder ens forum som grund för konsekvenser........2 lättöl....ett återfall. Då är det inte många inom NA som har drogfri tid, smärtstillande, insomningstabletter är vanligt förekommande. Hur som helst, skit i det och lägg focus på att må bra och så länge du mår bra oavsett vad du tagit erller inte tagit så är det trots allt det som livet går ut på.

Söndag kväll, hoppas vi kan träffas för en repris av dagebs ärende.....kolla om det finns några smärtstillande också.....typ oxynorm, oxycontin, kodein, dolcontin, plåster..........ja, du vet, bara inte tramadol och sånt skit.

Får egna i veckan....flunitrazepam, kodein, xanor, metadon och eventuellt iktorivil.

Keep in touch

2011-11-27 @ 20:14:04
Postat av: Aliz

Neej! Då får nt sluta blogga...

2012-03-09 @ 18:14:08
URL: http://mspaliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0