bara för idag

Nu va det några dagar sen... phu varit rätt mkt den senaste veckan!

Tog återfall förra veckan, ett par öl o nu får jag börja om från början!!! Sånt e livet!! Inte ens en fylla lixom, så jävla onödigt, fattar inte ens varför!!?? Men kan ju GARANTERA ER ATT DE INTE VA VÄRT DET!!!
Hade lika gärna kunnat dricka en kall ramlösa mango!

Känns pissigt, men jag har varit ärlig och jag har inte trillat tillbaka i nåt så nu har jag varit nykter och drogfri sen tors den 22, drack öl på onsdagen 21 så ja, så kan de va!!!

Fyllde 26 år igår, tycker inte om att fylla år, men hade en riktig toppen dag!!!! :) Vaknade av att wilma o mamma sjöng hmmm... :) hon e så underbar min lilla hallonblomma!!! :)
Aders o leif va här och fikade och hämtade wilma. Sen bjöd peter, min chef o vän på middag, massa toppen underbara skulle äta på wild west så han tyckte jag skulle följa med!! :) Å vilket underbart gäng! Sen lekte vi lite på äventyrslandet :) Wiiii såååå kul!!! Hahahah! Gick på ett toppen möte och tog vit bricka och avslutade kvällen med mys filmkväll med sheeba!!! Tack allihopa för en riktigt toppen nice dag!!!

Ny dag och nya tag!!! Ska gå på möte ikväll men först blir det slappa, dricka kaffe o kolla på film!!

Tack till alla er som finns där, stöttar och tror på mig <3
Ska vara nykter o drigfri bara för idag......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0