DAG 30!!!!!!!!!!!

Woooooooooow Idag tog jag stolt emot min 30 dagars bricka och både wilma, sheeba och mamma va med!! :) Jag är såååå jävla stolt över mig själv!!! Men de har då faaaan inte varit lätta dagar, men här är jag!! Trots jobbigheter, drog och alkohol sug har jag klarat 30 dagar!!! Måendet har väl varit sådär, men mitt "liv" det ytliga är ju ändå bra!

Wilma tyr sig betydligt mer till mig, känner att hon är tryggare och lugnare... mammigare. Trots att vi har rätt hektiska dagar, eller ja... hon får gå mycket, till uae, va med mig på vågava, sena kvällar och så... men hon e ända lugn o trygg!!! Sheeba mår bra!! Jag har själv med hjälp fått praktik på vågava via arbetsförmedlingen, soc är medgörliga, folk stöttar mig, ska på NA konventet på fårö på Gotland :) osv.....

Idag har jag och wilma varit med mina fosterföräldrar och min ena bror va med <3 vi har haft det jätte mysigt, varit på den italienska glassbaren och ätit glass och promenerat runt där. Jag och wilma mös massa med ett keligt lamm, pussdes o kelade <3 sheeba o lammet nosade me på varanda!! Haft en jätte myyyysig em!!!

Nä, wilma e nattad och jag ska slänga mig på soffan!! :) Imon börgar våga va go beach, tylösand varje dag från ca 10 - 16.... HERE WE COME!!

sweet dreams... kraaaaamar


Kommentarer
Postat av: Miia

GRATTIS!

2010-07-06 @ 21:21:36
URL: http://silvermiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0