Dag 31 Våga Va Go Beach

Jaha då va årets första dag på beachen slut..... Känner på mig att dessa 5 veckor på tylösand kommer bli helt jävla toppen med underbara människor!! För det är vad det är, underbara!!

Rätt trött så orkar inte riktigt skriva.... har lite ångest över att jag missar så mycke möten, samtidigt är det skönt att slippa stressa så... ha de lite lugnt med wilma <3 Har ju Våga Va hela dagarna vilket fall <3 Få gå MYCKE mer sen vecka jag inte har wilma!

Idag har vi varit runt med wilmas pappa, han e sååå snäll!! Idag köpte han en ny cyckel till wilma!! Jätte fiiiiiin!! Så vi har varit runt i lite affärer o sååå sen käkade vi hämtmat ihop här innan han åkte, trevligt!!!

Nu ska jag slänga mig på soffan o kolla på film!! Har mått rätt bra idag!!! :) <3

god kväll och god natt!! Kram kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0