Dag 32 suck....

Va säger man? vad skriver man? vad gör man? Blir så satans trött på människor ibland o dessa lögner o skitsnack o historier o gud vet vad!!!!!?????

Säg vad du tycker, tänker, känner, vill osv! Blir de konflikter så lös de direkt så e skiten ur världen sen!! O alla behöver inte tycka o tänka likadant o en jävla tur är väl det!!! Helt okej att tycka o tänka olika, man behöver väl för faaaan inte bli sura eller ovänner för de!! O nu menar jag inte på något förhållande plan eller så utan på alla jävla plan!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Det är mycket av mycke som snurrar runt o inte hittar rätt plats i mitt huvud just nu.... tanka, känslor o bla, bla.....

Jag har vilket fall bestämt mig för att jag ska ha tillbaka mitt körkort!!! De beslutet tog jag idag!! Om de ska ta massa år och ja ska va tvungen att ta om de så ska de tebax!!!!

Nope, jag är så irriterad o frustrerad o faaaan så nu ska jag koppla bort tankarna o kolla på film!!!

32 dagar o jag lägger mig nykter och drogfri! kramar och gonatt/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0