Dag 33 gode min gud, ge mig sinnesro!

Är trött, trött och trött!!!

Negativ? Jaaaa de med!!! Tjack sugen? kan ni ge er på!! Öl sugen? Oooo JA!! Så jävla trött på bråk, intriger, missuppfattningar, fantasibubblor, skit snack, folk som inte står upp för sig själva, folk som pratar om saker dom fått för sig eller inte har en jävla aning om!!! OSV OSV

JAAAAA Jag är negativ, drog sugen(alkohol sugen me) (de e julixom ganska så självklart en drog)
Borde ta o fatta beslut som jag inte orkar, eller vilket fall ta reda på var jag själv ska stå!!!

Hatar mig själv för att detta humöret tyvärr till viss del går ut över min så underbara duktiga, fina, älskade dotter som inte förtjänar att jag snäser av henne och suckar vissa gånger!!! Visst det är inte hela tiden, vi pratar och jag säger förlåt, men de spelar ingen roll!!! Känner mig som världens sämsta mamma!!!!! BLÄÄÄÄÄÄÄ
Och upp till detta så kommer min morfar ner på besök imon o stannar till fre! Toppen va???

Behöver nog möten!!! Hmm...... aaaahhhhh!!! Ja, ja imon e det äntligen jobb! Trivs så jävla bra på våga va och det gör mycke faktiskt!!

Bara för idag lägger jag mig nykter och drogfri!!!! Och imorgon är en ny dag med nya känslor, tankar och möjligheter!!

gonatt kram från mig

Kommentarer
Postat av: anette

fina tjejen håll ut o kom ihåg dessa dagar det är dom här dagarna som får dom andra dagarna att bli värdefullare.... du e en förebild får mej glöm inte det <3

2010-07-07 @ 23:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0