Dag 34 SINNESRO

Jaaaaa de e verkligen vad jag behöver och vill ha!!! Fattar inte när detta ska lägga sig? När jag ska må bättre? När jag ska hitta det lyckliga livet som drogfri och se alla fördelar??? För just nu är det mest bara stress,stress, ångest, drogsug, konflikter med både mig själv och andra, drogsug, drogsug och drogsug!!! (alkohol inräknat) Såååå jävla trött på all stress stress stress...... vill bara känna mig lúgn och få lite sinnesro!!!

Idag kom morfar hit, jätte roligt att träffa honom och att han kommer!! Usch vad han blivit gammal och trött!! Nu säger han det till o med själv! :( Rädd att detta e sista gången han kommer hit :( !! Jobbigt!! Ångest över att jag knappt haft tid att prata med honom idag. Han och mamma va med en stund på strandern idag, sen tog dom med sig wilma och åkte hem till sheeba.

Efter jobbet va de... stress... hem till mamma, anders wilmas pappa va där med, åka hem till mig allihopa! Hade planerat in att gå på möte kl 19 så mella 17 o 19 : lagade spagetti o köttfärs till oss, käkade, duschade, wilma va ledsen..... suck!!

Tog sheeba och promenerade till mötet, blev lite sen, men gick dit!!

Älskar mitt jobb!!!! Människorna på mitt jobb!! Mår bra av mina möten!!!

Tack alla ni som finns där för mig, stöttar mig och tror på mig!!! <3 <3 <3 känner mig rätt ensam som drogfri, de där med att byta umgänge är FAN inte lätt!! Tycker ju fortfarande så mycket om vissa fast dom e aktiva!

Jaja, nu ska jag gå och lägga mig, nykter och drogfri!! Kraaaaaamar

Kommentarer
Postat av: Anonym

men om dom är aktiva är dom bra för dig då?

2010-07-08 @ 23:22:07
Postat av: .....

du kommer klara det, bara du tar en dag i taget! du har styrkan inom dig!

2010-07-09 @ 17:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0