Dag 35 Fredag.....

Haft en riktigt nice dag på stranden :) underbara människor allihopa jag har runt mig där <3

Snuttan har åkt till Anders idag, tråkigt, kommer sakna min hallon blomma <3 Men ändå skönt för jag har så mycket o  rätt jobbigt med mig själv just nu.

Morfar här åkt hem till borås och mamma åkte me o ska va hos gittan eller nån i helgen! Så jag och sheeba lånar hennes lägenhet här mitt i stan heeela helgen!! Känns as nice faktisk, litet o mysigt, stor dubbelsäng och nära till allt!!!

Har varit på möte och ute o haft en trevlig middag med fina, trevliga ,änniskor <3 hmmm.... spelade på den där jävla masinen, beroende... speljävulen!! De bäst och sämsta va att jag gick plus! Behovde pengarna men de e ju vinsten som triggar!!!¨

Mår väl inte så bra, men har det rätt okej. Finns inte ord för hur tacksam jag är och hur mycket jag tycker om er som finns där för mig och stöttar och hjälper mig!!!! <3 <3 <3

Hoppas på en dag på hundstranden imon, ägna dagen åt min vovve <3
Nu blir de film och jag lägger mig nykter och drigfri :)

sweet dreams! kram från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0