Dag 38 straaaaand

jaha... nu har jag varit på stranden 7 dagar av 8 :) Gode min gud vilken tur att jag älskar att vara på stranden!!!
Jobbar på stranden, e med wilma och sheeba på stranden.... När jag inte jobbar måste jag ju gå till hundstranden med sheeba så hon me får va på stranden o busa o bada :)

Älskar mitt jobb på Våga Va <3 trivs som attans!! Och jag har så mycket tankar och funderingar... planer som jag ska ta tag i på riktigt när våga va go beach e slut :)
Vilka underbara människor jag har runt mig hela dagarna lixom :)
Börjar dagen med yoga :) sen morgon möte o frukost o sen bara softar, solar, badar o spelar beach wolleyboll <3

Dock stör den där jävla dockusåpan som spelas in precis jämte oss mig nåt jävulskt!!! Faaan!! Tycker de e såååå galet hemskt!! Å tyvärr så har jag fördommar.... vissa av dom eller kanske allihopa e jätte trevliga!! Men hoho... hur fan kan man vilja va med där o bara festa o va på stranden i bikini o sååå vad vet jag vad dom gör mer!!??? O att dom springer runt omkring där o filma precis vid oss!!! Jag stämmer dom faaan om jag ser mig själv i deras jävla såpa!!! Kommer ju garanterat kolla på den sen när den visas i kanal 5! SUCK!!!

Är kvar hos mamma än... hon kommer hem imon :)

Varit på möte idag :) fast jag va helt slut!! Men de va bra, de behövde jag!! Nu måste jag bara börja med dom där jävla stegen!!!!!!!!

Nähe, nu ska jag lägga mig i mammas goa säng o gosa me sheeba och nana kudden, nykter och drogfri!! :)

God kväll, god natt och sov så gott!
puss o kraaaaaam från mig till er

Kommentarer
Postat av: .........

bra kombination att du älskar att vara på stranden, och få va på stranden:)

2010-07-13 @ 10:23:01
Postat av: Miia

Haha Jag har kört 9 st sackosäckar till dockusåpans hus! Fan va jag ska glo efter dom!

2010-07-13 @ 16:55:08
URL: http://silvermiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0