Dag 39 stukad tumme

Idag har det regnat om ni inte skulle ha märkt de lixom, hahaha! :)
O visst har vi på våga va kört vårt go beach ändå!! :) Haft yoga i regnet på stranden, underbart!! Älskar att börja dagen på stranden med yoga <3 Sååå glad att peter vill vara yoga instruktör för oss som vill!!

Vilket fall, så tyckte lilla lisa att volleyboll nätet skulle upp!! så vi spelade 2 mot 2 o vad hände? Jooooo lilla lisa har typ stukat tummen eller nåt!!! Toppen!!!

Jaja... imon e de en ny, solig? dag!! :)

Idag kom mamma hem från borås <3 saknat henne lite... hon hade med sig två par sandaler, 2 par väskor och lite kläder :) Jätte snyggt!! Toppen!! Snäll hon e min mamma trots allt!!! O trots allt älskar jag henne!! :)

Hur jag mår? nääää inte så bra, faaaan så mycket tankar och känslor!!! Dom bombaderar mitt huvud, huller om buller och upp o ner!!! Galet!! Men e dock inte riktigt lika öl sugen idag... kan ju bero på regnet!!

Men jag har det rätt så bra.... måendet blir väl kanske bättre när jag BÖRJAR MED STEG ARBETET!!!

Ha en trevlig kväll gott folk
puss o kraaaaamar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0