Dag 40+1

06:52 FAAAAAAN ja va så satans trött igår kväll, helt färdig!!! Så slut så jag glömde skriva blogg när jag firade 40 dagar!!!! AJABAJA Fröken lisa andersson så galet!!! Aja..... Nu får de bli dag 40+1 o sen 41 ikväll :)

Annars e de tidig torsdags morgon, sitter här hos mamma med mitt morgon kaffe . Det är mulet och blåser och JIPPI jag ska till stranden, hahahahah de bliiiir sååååå braaaa :)

Igår kväll promenixa jag och sheeba till västra stranden, va så lugnt och skönt. Sheeba va lycklig, satt o tittade på solnedgången.... de va så mysigt!!!

Känner att jag verkligen borde åka hem idag!!! Får väl se hur dagen artar sig!? Mulet? regn? eller de klarnar upp o blir sol? Åka hem i em? hahahaha spännande!!!

Ha vilket fall en toppen, toppen dag allihopa <3
kraaam o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0