Dag 42+43

Idag är det lördag och snuttan e hemma!! :) <3 

FÖRLÅÅÅÅT hann inte riktigt skriva igår! Började dagen med min runda, va inom östras och hämtade bröd som dom sponsrade oss med, tacksamt!!! Va på jobbet, våga va go beach o ännu en dag på tylösand, med fiiiint väder :) Fick med mig en trevlig prick dit som jag hittade på min morgon runda!! :)
Va en braaa dag, njööööt i solen, badade (såg en bränn manet), spelade lite beach volleyboll och började självklart dagen på stranden med den underbara YOGAN :)

Blev hämtad av wilmas pappa o raka vägen till oskarström, hade faktiskt en riktig trevlig kväll, kollade film, åt gott o skrattade massa!! Så roligt att jag och anders kan vara vänner och umgås ihop med wilma ibland utan att bråka!!!

Va lite öl sugen där i värmen på dan!!! Och lite på kvällen med.... meeeen!! Gick o lade mig nykter och drogfri efter en toppen dag!!

Idag har jag städat hemma hos wilma och anders!! Va skyldig anders 500, han behövde verkligen städ hjälp nu, så jag städade av min skuld!! Skit nice!! Nu har jag satans ont i min rygg och i min tumme!!! Gaaaalet usch o fy!! Men, men... inga starka värktabletter för min del!!

Wilma e uppe hos grannen och leker, har ju knappt sett röken av henne sen vi kom hem!! :( hahahha men de e ju super att hon har kompisar och leker! Mammas tjej börjar bli stooooor!!

Ha en toppen lördag allihopa!! själv ska jag idag på dag 43 gå och lägga mig nykter och drogfri, blir väl en lugn mysig hemmalördag kväll!!

puss o kram!! :)


Lägger in några fina bilder tänkte jag :) Fasen vad kul de e att ta fina bilder :) <3



solnedgång när jag och sheeba hade de myyys på västra stranden     sheeba i solnedgången    min fiiina älskade dotter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0