Dag: jävla dagar!!

Tänker inte sitta o räkna dag för dag, timma för timma!!! Minut för minut!!! Blogg ska man väl skriva för att det är kul och för att man vill?? Inte känna massa press att man måste skriva varenda jävla dag fast man kanske inte alls varken, har lust, orkar eller har något att skriva om!!!???

Men så har det blivit o det känns inte bra... känner tvång att skriva varje dag, och får ångest om jag inte skriver!! Jag vill skriva för att det är roligt, kanske har nåt vettigt att skriva om eller bara massa trams, men det ska vara för att jag vill och känner för det!!! Varje dag, flera gånger om dagen eller en gång i veckan!!

Idag regnar det och jag o snuttan e hemma, lediga eller hmm... har typ tagit ledigt. Både wilma o jag e helt slut.... det har blivit många långa dagar, igår hade wilma ont o va kass i magen, för mycke sol, värme o salt vatten? eller nåt annat? Tyckte inte att det kändes rätt att åka med henne till stranden i regnet idag vilket fall.

Mammas kille har haft permiss sen i förrgår.... Blev bjudna på mat där igår så de blev rätt sen kväll med. Men, men... skit god mat o jätte kul att träffa honom igen, va ju lixom... några år sen!!!

Annars e de väl sådär.... eller de e ju inte så jätte bra eller nåt..... vet inte... orkar inte tänka!!! Känner mig tom..... ah, de blir nog bra!!! ´Slut både fysiskt o psykiskt o vet varken ut eller in eller upp eller ner!!! Ont i ryggen o tummen har jag med

Känns konstigt att vara hemma..... vad ska jag göra av hela denna dagen?? Bara vara?? Jobbigt!!! O ingen yoga!!!!!!!

Nu ska jag ge min fina dotter frukost!!! Fick precis samtal av wilmas farfar leif! Han kommer in med frallor o äter frukost med oss :) Han e såååå snäll!! :)

Ha en bra dag och njut av sommar regnet eller nåt!!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0