nr 2 idag!!

Har haft en toppen dag med min snutta!! <3 varit på stranden med sheeba typ hela dagen!! Sen på kvällen gick vi till norre katts park, parken utanför hipp hopp o raggae festivalen, tråffade malin o hennes dotter och christoffer kom dit :) så vi hade de as mysigt o åt familje pizza o så!! Va där en sväng igår när raggaen va me... men då va de rätt jobbig... mycke sug, främst alkohol sug! Sov vi har sovit hos mamma i natt!!

MISSAT NÖTE BÅDE IGÅR OCH IDAG OCH DET STÖR MIG, MÅR INTE BRA UTAN!!! eller inte däligt utan men jag behöver dom!! Ja, ja inon blir de möte o då jävlar!!

Jag är en nykter och drogfri mamma idag, så nu ska jag mysa me snuttan o äta ostbågar framför tv:n

Natti, natti kramar Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0